torsdag 9 mars 2017

GALAKVÄLL

Vilken lyx att kunna lämna in peruken på kvällen och hämta ut den dagen efter. Lockig och fin!


Ikväll ska mamma och jag på Örebrogalan. Min systerdotter är nominerad i Årets Ungdomspris. Älskade Jonna 💖 Hennes mamma är allt en bra stolt ängel där upp bland molnen. Åh vad jag önskar hon var här för att uppleva denna stora dag. 
Inte gråta nu!! Ögonen är sminkade!! 


Inatt har min peruk stått och torkad efter att ha blivit upprullad på spolar och ångad. 
Den är sååå fin!! Therese hjälper mig att få bort håret på vänster sida och sätta upp ett spänne. Det blir så himla snyggt!!
Glamourfrisyr ✨


Hoppas nu den blir lika fin på mig. 

Usch, det kliar bara jag ser på peruken. Hoppas så att det ska gå bra hela kvällen. Mössa under och toupétejp på. Både i pannan, vid båda öronen och i nacken. Annars sitter den inte på plats. 

Glitter och glamour. 

Väljer mellan två klänningar. 


Den korta är mer jag. 


Men hur ofta går jag på gala. Once in a lifetime 💃🏼👠🌟

1 kommentar:

  1. Men så fin du är!!! Och peruken blev ju supersnygg!!!!

    SvaraRadera