tisdag 16 maj 2017

DET KNAKAR - MEN HÖR INGET

Mitt hår växer, så det knakar.
Varför säger man så? Att det knakar? Vad växer så fort och så det hörs?

Jaja, mitt hår hörs inte. Men det växer 😀
Enligt min sambo har det vuxit jättemycket bara sista veckan. 
Jag äter D-vitaminer och tar MSM-pulver dagligen. Kanske är det så bra för min hårväxt? Jag är så rädd att det ska lossna igen. Men så här mycket och så här långt har jag inte haft nån gång sen det föll av för 1 år och 3 månader sen. Alopecia Universalis. En sjukdom ingen borde få drabbas av. Kan man nån gång förlika sig med den? Går det att känna sig bekväm igen? Med peruk, buff, turban, kebba, utan nåt på huvudet???
Just nu ler jag och känner på min lilla Tintinlugg. 
Inte lätt att fota så den syns. Hårstråna är så ljusa och tunna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar