torsdag 30 november 2017

ALOPECIATRÄFF

Vi har haft möte hos frisörerna på USÖ

6 glada snygga tjejer med Alopecia och de 3 frisörerna Hedda, Therese och Thérese.

Bubbel, ost och kex samt korvar och oliver
Glögg med russin och mandel
Nya peruker och löshår
Prat och skratt

Kvällen var helt underbar och jag önskar dessa kvällar inträffar oftare.

Jag provar samt beställer klippning av denna snygga frisyr ;)

Löshår som inte tovar, sydd på en mjuk träns.
Blond blir jag nu, inför en stundande långresa till sol och värme.
Therese klipper och tunnar ut luggen, som är enorm! 
Sen taggar hon håret vid öronen.
Löshåret kostar 695 kr men då den beställdes under vår alopeciakväll så får jag 20%.
Perfekt!!


Här poserar jag med mössa på inne på toaletten på USÖ.



Och här provar jag med kebba.
Får lyfta upp ansiktet för att den lilla ljusa luggen ska synas :) 



En peruk hänger på en stock i lilla rummet och jag blir förälskad direkt!!
Kolla lockarna och färgen. Vill ha!!


Och jag kan få köpa den billigt.
Therese ska ha på sig den på lucia och lockar till den inför den 13 december.
Hon sätter på mig den och jag stönar av förtjusning.
MEN så tar hon tag i nacken. Den är så stor att det hänger en stor klump där bak.
Hur äter jag upp mig för att få större huvud? Snälla nån!! Hjälp mig!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar