onsdag 2 oktober 2019

NTVÄTTAT HÅR

Visst är det härligt med eget hår.
Att slippa en varm kliande peruk.
Jag älskar känslan av nytvättat hår.
Doften. Mmmm.
Moroccan Oil luktar såååå gott!
Jag har både schampo, inpackning och olja i Moroccan Oil.
Den ljuvliga doften sitter kvar länge så håret doftar nytvättat i många dagar. 

Men dagar när det blåser ute måste jag ha i både skum och spray i håret..
Idag vill jag inte massa goja i håret. Så jag letar fram ett gammalt hårspänne som mamma sparat sen vi var små.
Min systerdotter älskade att prova alla gamla hårspännen när hon var liten.
Nu är det jag som letar i påsen.
Detta rosa spänne sitter riktigt hårt fast på mitt tunna hår.
Så skönt att inte luggen faller ner, då den är så tunn.



Oktober är ju här och rosa passar extra bra då 🌸🌸🌸

Vårat trygga larm från Verisure syns i bakgrunden.
Det förra larmet hade en stor gulfärgad väggpanel.
Denna smälter in mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar