måndag 27 januari 2020

SAXEN JOBBAR OCH HÅRSTRÅNA FALLER

Jaha, idag tar jag tag i saken.
Har i 3 veckor önskat att jag skulle våga klippa håret.
Min peruk sitter inte bra längre eftersom håret fortsätter att växa.
Min ljusa peruk satt bra i december
Dock är håret så tunt på vissa ställen, så jag går aldrig utan peruk eller buff längre.
Inte ens i köket vid frukost.

Så nu har jag klippt håret, rätt så rejält.
Nya vårfrisyren är här.


Eller inte...

Jag har klippt upp håret, gjort snyggare polisonger samt kortat ner nacken.
Det är inte lätt att klippa sig själv.
Emellanåt såg jag inte saxen i spegeln, min arm var i vägen.

Vi har grönt kakel i badrummet och allt får en grön/gul färg när jag fotar där inne.

Nacken blir jättekort. Tänker att den kanske växer ut och blir tjockare nu.


Jag har ju alltid peruk på mig, så nu kan håret få växa ut fritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar