onsdag 14 augusti 2019

PROVAR SNS FÖR ATT STÄRKA MINA NAGLAR

Mina naglar har börjat dela sig. Blir tunna och går av.
En tråkig del av fibron.

Idag har jag testat något nytt på en salong 💅🏻

Läs mer om salongen här:




SNS NAGEL DIPPING SYSTEM

Starka färger missfärgar inte nageln. 
Helt perfekt att inte gå med gula naglar när nagellacket tagits bort.


Kolla vilken läcker färg!
Och vilken lyster ✨

Fakta om SNS
SNS dipping system är för dig som vill ha välmående och vackra naglar utan att starka kemikalier med spegelglans eller coolt matt yta


SNS koncept är väldigt enkelt, istället för att applicera flytande lack så har de tagit fram ett doftlöst pulver som lätt ger jämn och starkt pigmenterad  färg.
Huvudkontor och

Agentur för SNS i Sverige

Beauty by Le
Drottninggatan 34
702 10 Örebro
019-611 88 88
Tel: 07054 34 766
E-post: info@bbyle.se
SNS har många värdefulla fördelar:

* Ger dina naglar en frisk grund att växa sig starkare på.
Pulvret är finmalt och innehåller Vitamin A, E, D, B5 och Kalium för bästa näring till dina naglar.

* SNS är veganiskt och är MMA-fritt (metylmetakryla) som kan vara en allergibov.

* Det torkar snabbt utan UV-lampa.

* Det finns över 500 olika nyanser. 


Färgerna är ett pulver och det är helt doftfritt.


Jag behöver inte ha diskhandskar på mig som vid gellack eller akryllack.

Nu ska mina naglar växa och må bra. 

Hoppas att det stämmer, då detta är något helt nytt för mig.
Att jag har alopecia ska inte vara något problem alls.

Hon som har Beaty By Le är den enda i Sverige som gör SNS nageldipping. 

Här kan ni läsa mer om SNS dipping:

Kram ღ Anni ღ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar