tisdag 8 mars 2016

KÄMPAR MED SMINK OCH PERUK

Hej och hå!
Det är inte lätt att göra någonting överhuvudtaget med bara tumme/pekfinger att använda på höger hand.
Jag började i tid imorse för att bli kvar innan det är dags för kvällens mingel på Carl M Lundh tillsammans med andra hårlösa.

Från noll färg och hår till halvklar.

 





Nu ska peruken blötas och formas så den blir lite busig även baktill.

Min peruk är en med cyberhår. Äntligen har jag hittat en som inte sticker och kliar!!
Visserligen tycker jag om mig själv som ljushårig. Men alla som ser mig tycker jag är jättefin i detta mörka. Till och med min sambo har börjat vänja sig.
För min egen del lär det ta lång tid.
Jag som alltid varit blond, med långt hår. Så detta är en jätteomställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar