onsdag 4 september 2019

FLIYGER PÅ MOLN EFTER BÄSTA BOOSTEN IDAG 💁‍♀️

SOLEN SKINER OCH JAG MED DEN☀️

På en liten promenad möter jag en granne.
Han och frun har varit i Kroatien hela sommaren så det är länge sedan vi sågs.
HEJ! hör jag någon säga och jag vänder mig om.
En stor kram omfamnar mig.
Vad fin du är!
Du är så vacker!
Tack snälla säger jag och rodnar lite.

Svävar på moln efter vårat samtal.

Det blåser lite och stråna på huvudet är inte så många. Jag hade i både mousse och spray innan jag gick ut. Men det syns inte alls på bilderna.

Mina ögonbryn som jag tatuerade i Uppsala  syns lite ovanför mina solglasögon och de är lika fina idag som när de gjordes för lite drygt 3 år sedan ✨💫🌟


Men bakom mina solglasögon bjuder jag på min tunna frisyr 😎



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar