lördag 12 december 2015

FÖRHOPPNING SOM TYVÄRR KRASAS

Sitter än en gång hos frisören för att se om peruken blivit mjukare i pannan.

Som ni ser så finns det en uppsjö av olika peruker.
Kartong efter kartong med olika fabrikat, färger och längder.



Vill inte prova peruken ikväll då jag fortfarande är lite, lite irriterad i pannan. Vill att det ska få läka ut till imorgon.

Jag packar dock upp peruken ur påsen för att hänga upp den över natten på ställningen. DÅ får jag se att det saknas hår i luggen. Framtill där frisören filat på nätet för att försöka få det lite mjukare har knutarna lossnat...så nu ser det ut som håravfall!!!!!

Så denna kväll blir det att lufta huvudet ännu en gång.


Jag är röd även i hårbotten, och väldigt torr.
Så jag försöker komma ihåg att smörja in huvudet några gånger per dag, inte bara morgon och kväll.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar