onsdag 3 februari 2016

HELT STUBBIG PÅ HUVUDET. ÄNNU FÄRRE STRÅN PÅ ÖGONBRYNEN

Solen skiner men ändå vill jag inte gå ut idag...

Igår kväll tog jag av mig min turban då vi åt middag.
Drog med handen över pannan och huvudet. Bara stubb.
Inga hårstrån kvar alls...

Imorse då jag stod i badrummet och tvättade av ansiktet och sedan smörjde in mig såg jag det!! 
Ännu mer av ögonbrynen är borta!
Snart har jag ingenting att gå på då jag ska måla dit dem.
Åh vad ledsen jag blir!
Det är precis som att varje gång jag får lite hår på huvudet och det faller av. Då, då lossnar mer på ögonbrynen också.

Jag har flera gånger sagt att jag inte har något hår alls på kroppen.
Ju mer av ögonbrynen som försvinner inser jag att jag visst har lite kvar. Men så enormt lite mot förut. Det är så lite att det inte syns om jag inte står riktigt nära spegeln och inspekterar.
Får snart leta fram ett förstoringsglas för att se små som är mina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar