tisdag 9 februari 2016

SJALETT OCH BIGSI

Förra veckan klickade jag hem några sjalar/buffrar. 
Vill verkligen ha några som är lätta att sätta på och som jag kan känna mig trygg med. 

Den första kom i fredags, efter en chattdialog: 
De flesta av mina huvudbonader går att beställa i små storlekar. Alla typer av huvudbonader sitter säkert på huvudet. 
Vad bör du veta för att få rätt storlek till mig?
Jag har all information jag behöver.
Oj då vet jag att tänkte. Men släppte det sen och litade på henne.


Nu då jag provade den kändes den stor, så jag knöt ihop lite extra baktill vid resåren.
Böjde mig ner för att plocka upp något på golvet, OJ där föll biffen av huvudet och föll ner på golvet.
Nej, jag som tyckte den var så snygg och färgerna matchar precis de som jag ska använda på vår semester...
Det känns bara så tråkigt eftersom jag verkligen ville dubbelkolla med företaget att den skulle sitta bra på mig. Får skylla mig själv som inte stötte på mer ang storleken, för företaget i sig är säkert jättebra. Bara jag som blev besviken. För höga förväntningar helt enkelt.

Den andra buffen kom idag.
Så enkel och sitter perfekt på.
Visserligen i 2 delar, men den SITTER :)
Och den kommer bli sååå snygg med lite solbränna i ansiktet.

Bigsi
Ett youtubeklipp på hur du sätter på denna HÄR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar