torsdag 28 januari 2016

NY FRISYR?

Jag provade och provade. Hade skrivit upp några peruker jag kunde tänka mig.
Min frisör Therese hade samma tanke och hade plockat fram några av de jag hade valt ut redan innan jag kom.
Ingen av de peruker jag kunde tänka mig fanns i min färg. Men jag har lärt mig att inte stirra mig blind på färgen. 
Hur de sitter på mitt lilla huvud är det viktigaste.
Vi provade och provade.
Therese jobbade även över för att hitta nåt åt mig.
Fram och tillbaka. Långt, lockigt, med olika uppbyggnader....

Denna är uppbyggd på samma sätt som den jag har idag.
Lite lång, jag hade tänkt mig en mer Bob-frisyr...
Men denna hade jag kunnat gå hem direkt!!
Fel färg - javisst.
Kliar lika mycket som den jag har idag - javisst!!!


Detta är cyberhår.
Tål värme och slits inte lika mycket som den peruk jag har idag. 
Många som använder peruk för jämnan, väljer tydligen cyberhår.
Den går inte att sy in. Men den satt som ett smäck på mitt lilla huvud. Positivt till max!
Den har "plast" och fäster direkt man sätter den på sig. Känns jättesäkert!!!

Cyber

Hårersättningen för dig som vill ha en permanent och hållbar frisyr för en aktiv livsstil samt vill ha valmöjligheten vad gäller frisyrens utformning, färg och täthet. I menyn ingår en hårersättning i Cyberhair/per år. Med Cyberhair får du ett hår som bibehåller färg och frisyr, tvätt efter tvätt, oberoende av yttre påverkan som sol och bad.


Längden på denna peruk kändes jättebra. 
Och jag som inte ville ha en rak peruk...
När man provat och provat så ändrar man sig, tydligen. 


Den är helt perfekt, förutom att håret fram vid ansikte är gjord för att vara stort. Lite amerikanskt.

Dockan med hår till vänster, är 50% äkta hår och 50% oäkta. Men alla dessa peruker är uppbyggda med kliande tyg. 
Detta är det senaste inom peruker 2016. 
Hoppas de lyssnar på sina användare och varierar sig.
Peruk med äkta hår till hälften, får vi betala 170 kr för och får 2 per år.
Peruk med äkta hår får vi bara 1 per år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar